Dobry start 300+ w ZUS
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grajewie nie przyjmuje wniosków o świadczenie dobry start.
Od 2021r. wnioski o ustalenie prawa do świadczenia dobry start na rozpoczęcie roku szkolnego składa się wyłącznie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) w terminie od 1 lipca do 30 listopada danego roku.
Wnioski oraz załączniki do wniosku składa się wyłącznie w postaci elektronicznej za pomocą:
- Profilu informacyjnego utworzonego w systemie teleinformatycznym udostępnionym przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
- Systemu teleinformatycznego banków krajowych oraz spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych świadczących usługi drogą elektroniczną, spełniających wymogi określone w informacji zamieszczonej na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
- Systemu teleinformatycznego utworzonego przez ministra właściwego do spraw rodziny.
PAMIĘTAJ !
Wniosek złożony po upływie terminu (po 30 listopada danego roku) pozostanie bez rozpatrzenia.